14/4/16

Ρουμανία

Βρέθηκα στη Ρουμανία το 1995, προσκεκλημένος, όπως διαπίστωσα εκεί, κάποιων αλητών, τέως κομμουνιστών, που προσπαθούσαν να βάλουν στο χέρι κρατική περιουσία μετά την κατάρρευση του σταλινοφασισμού.

Απ΄ τα χειρότερα ταξίδια μου, έφυγα χωρίς να θέλω ποτέ να ξαναπατήσω. Έχω και μια προσωπική τραγική εμπειρία με τη χώρα αυτή που με βαραίνει... Σήμερα, οι αγαπημένοι μου φίλοι και συγγενείς Νανά Λυρώνη και Γιώργος Τσικανδυλάκης μου ανακοίνωσαν ότι σκέφτονται να μεταφέρουν την εταιρεία τους, από την Κρήτη, εκεί. Είναι απλά ενθουσιασμένοι με όλα όσα συνάντησαν εκεί.

Να που μετά 20 χρόνια εκείνη η μετακομμουνιστική βρωμιά κι η αθλιότητα που συνάντησα εγώ έγινε ελκυστικό περιβάλλον! Και κερασάκι στην τούρτα είναι το γεγονός ότι η Ρουμανία έχει 9 στις 15 πρώτες πόλεις με το ταχύτερο παγκοσμίως internet!!! στα 80 και στα 90 Mbps τρέχει η Ρουμανία σήμερα...

http://www.romania-insider.com/broadband-internet-romania/147305/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου