13/12/13

Εκδόσεις βιβλίων μου

Εκδόθηκαν αυτές τις μέρες και κυκλοφορούν σε Ελλάδα και Κύπρο τα βιβλία μου ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΛΟΓΟΣ (δοκίμιο) και ΦΕΓΓΑΡΟΦΩΤΟ (λογοτεχνία). Εκδόθηκαν απ΄ το ArtDrop, μια δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη Κύπρο, στην οποία έχω τη χαρά να συμμετέχω και που συντηρεί και μια στοχευμένη, μη κερδοσκοπική, εκδοτική δραστηριότητα.


Το ArtDrop θα έχει ως σημείο κεντρικής διάθεσης στην Ελλάδα το νέο βιβλιοπωλείο “ἐπί λέξει”, στην Αθήνα, οδό Ακαδημίας 32. H καλή μου φίλη, Μαρία Παπαγεωργίου, απ΄ τους καλύτερους γνώστες του χώρου του βιβλίου στη χώρα το ξεκινά, σε πείσμα των καιρών, τη Δευτέρα, 16Η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Είμαι βέβαιος θα δώσει άλλον αέρα στην περιοχή.

Τα βιβλία διατίθενται ήδη από το e-shop του ArtDrop (http://artdrop.net/index.php/el/user-page-3/e-shop), ενώ υπάρχει ελεύθερη δικτυακή πρόσβαση σε τμήματά τους, στη διεύθυνση που φαίνεται στις φωτογραφίες- διαφημίσεις.  

Kαι μερικά παινευτικά (και υπερβολικά) σχόλια, https://www.facebook.com/radioart.net








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου